Dikilitaş Mh., Ayazmadere Cad., Yeşilçimen Sokak, No:9 Kat:3, Fulya Açık Emar Üstü 34349 Beşiktaş

Videolar

Diz Kireçlenmesi Nedir? Nedenleri Nelerdir?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, diz kireçlenmesi hastalığını ve nedenlerini anlattı.

izle

Diz Kireçlenmesinin Belirtileri Nelerdir?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, diz kireçlenmesinin meydana getirdiği şikayetleri anlattı.

Diz Kireçlenmesi Ameliyatsız Tedavi Yöntemleri

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, diz kireçlenmesinin ameliyatsız tedavisini anlattı. Fizik tedavi, eklem enjeksiyonları, PRP ted

izle

Diz Protezi Ameliyatı Nasıl Yapılır? Ameliyattan Sonra Ne Zaman İyileşilir?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, diz kireçlenmesi ameliyatının yapılışını, ameliyat sonrası iyileşme sürecini ve ameliyattan son

izle

Proloterapi Nedir? Eklem Hastalıklarının Tedavisinde Etkili midir?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, ortopedik hastalıkların tedavisinde uygulanan ameliyatsız proloterapi yönteminin diz kireçlenme

izle

Proloterapi Nasıl Yapılır? Kaç Seans Uygulanır?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, ameliyatsız proloterapi tedavisinin nasıl yapıldığını ve kaç seans uygulandığını anlattı.

Diz Kireçlenmesinde Proloterapi Tedavisinin Faydaları

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, diz kireçlenmesinin tedavisinde uygulanan ameliyatsız proloterapi yönteminin faydalarını anlatt

izle

Kök Hücre Hangi Hastalıklarda Uygulanır?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, ameliyatsız kök hücre tedavisinin hangi ortopedik hastalıklarda uygulandığını anlattı.

izle

Diz Kireçlenmesinde Kök Hücre Tedavisi Nasıl Yapılır?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, diz kireçlenmesinde uygulanan ameliyatsız kök hücre tedavisini ve nasıl yapıldığını anlattı.

Ortopedide PRP Tedavisinin Faydaları

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, hangi ortopedik hastalıklarda ameliyatsız PRP tedavisinin uygulandığını ve faydalarını anlattı.

izle

Diz Kireçlenmesinde PRP Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, diz kireçlenmesinde uygulanan ameliyatsız PRP tedavisini anlattı.

izle

Artroskopinin Açık Ameliyata Göre Avantajları Nelerdir?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Opr. Dr. Aydın Arslan, diz, omuz, ayak bileği ve kalça hastalıklarında uygulanan, kapalı ameliyat yöntemi olan artrosk

izle

Artroskopi Nedir? Nasıl Yapılır?

izle

Kök Hücre Tedavisini Kimler Yaptırabilir?

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Yrd. Doç. Dr. Aydın Arslan 360 TV'de yayınlanan Açelya Akkoyun ile Gülümse Hayata programında ortopedide kök hücre ted

Kök Hücre ile PRP'nin Farkı

Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Yrd. Doç. Dr. Aydın Arslan 360 TV'de yayınlanan Açelya Akkoyun ile Gülümse Hayata programında çok karıştırılan iki ted