Ozon Tedavisinin Kullanıldığı Hastalıklar

Ozon tedavisi, genellikle hastalıkların tedavilerine ek olarak tamamlayıcı tıp kısmında rol almaktadır. Kimi zaman diğer tedavi yöntemlerinin yarattığı tahribatların örneğin kanser ilaçlarının vücuttaki yan etkilerinden korunmak için de kullanılır.

DOKTORA SOR!

Ozon uygulamalarından en fazla fayda görülen hastalıkları sıralamak gerekirse, enfekte olmuş geçmeyen cilt yaraları, yanıklar, diyabetik ayaklar, kemik iltihapları , ağız yaraları, kronik yorgunluk ve kireçlenmenin yarattığı eklem rahatsızlıklarında ozon tedavisi son derece etkili olmaktadır.

Ozon tedavisi ile birçok patolojik durum daha iyi hale gelir veya tamamen düzelmektedir. Medikal ozon kurallara uygun olarak uygulandığında güvenli, pratik, etkili ve ucuzdur. % 100 lük bir başarı hiçbir tedavi yönteminden beklenmediği gibi ozon tedavisinde de beklenmez fakat hastanın genel durumunda ve ağrılarında azalma mutlaka olmaktadır.

Dolaşım Bozuklukları

Ozon tedavisinin dolaşım bozukluklarındaki başarısı yapılmış birçok sayıda tıbbi çalışma ile kanıtlanmıştır. Ozon klasik tedaviye ek olarak veya tamamlayıcı olarak kombine kullanılabilmektedir.

Anti-Aging ( Geriye Yaşlanma ) Ve Yeniden Canlanma

İş hayatındaki stres, yoğun çalışma temposu, zihinsel ve bedensel yorgunluk ozon tedavisine çok iyi yanıt verir. Ozon fiziksel dayanıklılığı artırır. Profesyonel sporcular ve kadınlar bu tedaviden oldukça faydalanmaktadır.

Yaşlı İnsanlarda Önlem Ve Tedavi

Yaşlı insanlarda ozon tedavisine hemen yanıt alınır. Bağışıklık sistemini harekete geçirerek vücudun kötü hücrelerle savaşmasını sağlar. Beyindeki dolaşım bozukluklarında olumlu etkileri mevcuttur. Bu durumlarda fiziksel performansta azalma, yürüme güçlüğü ve baş dönmesi hissedilir. Ayrıca yaşam kalitesini artırmak için de kullanılır.

Göz Hastalıklarında Ozon Tedavisi

Yaşa bağlı dolaşım bozuklukları gözleri de etkilemektedir. Ozon tedavisiyle performansta artış gözlenmiş veya daha kötüye gidiş durdurulmakta olduğu saptanmıştır.

Kanser

Kanser hastalarında ozon tedavisi tamamlayıcı tedavi olarak oldukça başarılıdır. Burada ozon bağışıklık aktivasyonunda kullanılır. Vücudun genel direncinin ve zindeliğinin artmasına katkıda bulunur.

Cilt Mantarları Ve Enfekte Cilt Lezyonları

Mantar ve bakterileri yok edici özelliği olduğundan oldukça etkili bir tedavidir. Bakteriyel enfeksiyonlu ayaklar, gövdedeki mantar enfeksiyonlarının tedavisinde kullanılmaktadır.

Enfekte Yaralar

Açık yatak yaraları, şeker hastalarının iyileşmeyen yaraları ve kangren tıbbi ozonun klasik uygulama alanlarına aittir. Yaranın temizlenmesinden itibaren düşük dozda ozon uygulayarak iyileşme süreci hızlandırılır.

• Karaciğer enflamasyonu ( hepatit A,B,C )
  • Eklem hastalıkları
  • Romatizmal durumlar
  • Şeker hastalığı

Tüm Sorular

1. blank

Tenisci dirseği (her iki dirsekte) rahatsızlığında ozon tedavisi kullanılabilir mi. Kullanılabilirse başarı yüzdesi nedir.

• blank

Hüseyin Bey Merhaba ben doktor beyin hemşiresi Zeynep ozon tedavisinin faydaları çoktur efendim .Tenisci direğine iyi gelir ama tabikide ağrıyı ortadan kaldırmaz en aza indiririr.Ama tenisci direği için doktorumuzun yaptığı bir çok farklı tedavilerde mevcut dilerseniz 0531 782 05 44 numaralı hattımızdan bizlerle iletişime geçebilirisiniz bilgi ve randevu için iyi günler dilerim.

2. blank

muayene ücreti hakkında bilgi alabilir miyim

• blank

Merhabalar 0531 782 05 44 numaralı hattımızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz.