ozon-tedavisi-0020

Ozon Tedavisi

İnsan sağlığı için en önemli elementlerden biri olan ozon gazının vücut için en yararlı şekilde kullanılması ozon Terapisi olarak adlandırılır.Ozon Terapisi bir çeşit Detoks yöntemidir.

DOKTORA SOR!

Hastalıklı ya da zarar görmüş bölgelere oksijen girişinin artırılarak bölgenin sağlıklı dolaşım seviyesine ulaşması amaçlanmaktadır. Ozon Terapisi bağışıklık sistemini güçlendirerek insan bünyesine direnç verir. Sadece yaşlanmayı geciktirmekle kalmayıp birçok hastalığın tedavisinde de kullanılmaktadır. Mantar ve zararlı virüsler ozon ile temas ettiklerinde yok olmaktadır.Ozon tedavisinde süre ve uygulanan miktar kişiye özel yapılmaktadır. Hastalığın boyutuna ve tipine göre tedavi yöntemi belirlenir.

Ozon Tedavisi Uygulama Alanları

Çok yaygın kullanım alanına sahip olan bu tedavi yöntemine örnek olarak bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi, romatizmal ve eklem problemlerinin giderilmesi, bel boyun fıtıklarının sebep olduğu ağrıların azaltılması, vücut direncinin güçlendirilmesi, yara ve yanık tedavilerinin yapılması, ciltte oluşan akne, leke ve bozukluklarının giderilmesi verilebilir. Ozon ile stres ve yorgunluk tedavisi de yapılmaktadır.Yaşın ilerlemesi nedeniyle cilt eskir ve kendini yenileyemez duruma gelir. Bu sebeple de cildin gençleştirilmesi için lokal ve sistemik ozon metotları birlikte uygulanarak tedavi amaçlanmaktadır.

Ozon Tedavisi Uygulama Metodları

• Direkt Kan yolunun yani sıra,
  • Kas içine enjekte edilerek
  • Eklem içerisine doğrudan yapılan uygulamalar
  • Oluşan açık yaralar üzerine direkt yapılan uygulamalar gibi bir çok çeşidi vardır.

Ozon Tedavisinin Yararları

• Karaciğeri temizler
  • Kas ağrılarını gidererek kasları güçlendirir
  • İnmeye karşı korur
  • Sindirimi düzenler ve parazitleri öldürür
  • Ani kalp krizini önler
  • Kanser hücrelerinin çoğalmasını engeller
  • Vücutta asit baz dengesini düzenler
  • Sinir sistemiyle ilgili hastalıklardan korur

Bunun yanı sıra vücuttaki her bir hücreyi temizler, arındırır ve enerji verir.

Ozon Tedavisinin Zararı Var Mıdır?

Yıllardan beri güvenle kullanılan bu yöntemin pek çok kişiyi sağlığına kavuşturduğunu görmek mümkündür fakat ozonun dikkatle ve bilirkişiler tarafından uygulanması gerekmektedir. Koklanması veya solunması zarar verici niteliğe sahip olabilir.

Ozon tedavisi uygulanma süresi ve uygulanma şekli bilir kişiler tarafından yapıldığı zaman tedaviden istenilen sonuçlar alınabilmektedir.

Tüm Sorular

1. blank

Amcam akciğer hastası bağışıklık sistemi sürekli çöküyor ilaçla artırmaya çalışıyorlar vücut enfeksiyon üretiyor ozon tedavisi yapilabilirmi

• blank

Emrah bey Merhaba ben doktor hemşiresi Zeynep ozon tedavisi çok faydalı etkisini gösteren bir tedavi yöntemidir.Bağışıklık sistemini güçlendirir,kan pıhtılaşmasını önler,eklem ağrılarına iyi gelir,metabolizmayı hızlı çalıştırır vb.. bir çok etken faktörü mevcuttur etkili bir tedavidir.Dilerseniz kliniğimize gelerek doktorumuza muayene olabilirsiniz.Doktorumuz sizi görsün detaylı bir şekilde sağlıklı bir yol izleyelim.0531 782 05 44 numaralı hattımızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

2. blank

Mide mikrobunada etkili mi acaba

• blank

Ayşe hanım Merhaba ben doktor hemşiresi Zeynep ozon tedavisi çok yönlü etkili bir tedavi yöntemidir.Enfeksiyona iyi gelir ama tabiki burdan konuşmak sağlıklı olmayacaktır.Dilerseniz kliniğimize gelin doktorumuz sizi muayene etsin daha sağlıklı bir yol izlemiş oluruz.Doktoumuz sizi muayene edip detaylı bir şekilde size uygun tedavi yolu izleyecektir.0531 782 05 44 numaramızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz .

3. blank
    Secuk orak
    Temmuz 16, 2021 Cevapla

Acik kalp ameliyatindan sonra sol kolda ve parmaklarda hareket yok kolda azda olsa var ama bileklten asagisi hic oynamiyor duzelirmi ozon tedevisi yararli olurmu

• blank

Selçuk bey öncelikle Merhaba ben doktor hemşiresi Zeynep ozon tedavisi çok etkili her şeye iyi gelen bir tedavi yöntemidir.Şuanda da çok gündemde olup bireylerin yaptırdığı bir tedavidir.Sizin hastalığınıza çok iyi gelir kan akışını dengeye sokar,bağışıklık güçlendirir,karaciğeri temizler,eklem ağrılarına çok ,y, gelir bunlar gibi bir çok örnek verilebilir.Dilerseniz kliniğimize gelin doktorumuz sizi muayene eder ve daha detaqylı bir yol izleyebiliriz.0531v 782 05 44 numaralı hattmızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz iyi günler.

4. blank
    Şerife Taşkın
    Ekim 19, 2021 Cevapla

Ozon tedavisi ile Bel fıtığında kalıcı olarak ağrılardan kurtulabilir miyim ? Ücreti nedir?

• blank

Şerife hanım Merhaba ben doktor hemşiresi Zeynep ozon tedavisi çok etkili bir yöntemdir.Eklem ağrılarına çok iyi gelir bel ağrınızı tamamen ortadan kaldırmaz onun için proloterapi +prp’li proloterapi tedavilerimiz mevcut dilerseniz bu tedavileride yaptırabilirsiniz.Fakat ozon tedaviside çok iyi gelecektir sadece ağrı niteliğinde düşünmeyin .Dilerseniz kliniğimize gelip doktorumuz sizi muayene eder ve daha sağlıklı bir yol izlemiş oluruz.0531 782 05 44 numaralı hattımızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

5. blank
    Şener Kızılköy
    Ocak 5, 2022 Cevapla

Selamlar,
    Varis ve her iki ayak başparmaklarda ki Halluk rigudus ağrısı İçin hiperbarik oksijen tedavisi uygulanır mı lütfen bilgi

6. blank
    Münevver Özdemir
    Ocak 17, 2022 Cevapla

Merhabalar, oğlum 18 yaşında ve ülseratif kolit hastası, düzenli birşekilde tedavi altında( ilaç ve baskılayıcı serum) bu gibi kalıtsal hastalıklarda ozon tedavisinin ne derece etkili olabileceği hakkında bilgi almak isterim.

7. blank
    akça başlık
    Şubat 28, 2022 Cevapla

Merhabalar. Tamamlayıcı sağlık sigortası ozon tedavisi giderlerini karşılarmı

• blank

Merhaba 0531 782 05 44 numaralı hattımızdan bize ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz . Sağlıklı günler dileriz

8. blank

Merhaba. Adanada klinigiz var mı.

• blank

Merhaba Yasin bey maalesef kliniğimiz sadece İstanbul Ataköy bölgesinde vardır .

9. blank
    Bedia özhan
    Temmuz 7, 2022 Cevapla

Dr bir arkadaşım için,yapılan endoskopi sonrası rahatsızlığının mide kanserine dönüşmemesi için bazı ilaçlar vermiş.Bu durumdaki hasta için ozon tedavisinin kalıcılığı nedir,kaç seans alması gerekir.Bilgi verirseniz sevinirim.

Doç. Dr. Aydın Arslan
      Temmuz 14, 2022 Cevapla

Merhabalar,
      Öncelikle geçmiş olsun.
      Ozon tedavisi bu durumlarda etkili bir tedavi yöntemidir. Ozon tedavisi hastanın durumuna göre değişkenlik gösterebilir. Öncelikle doktorumuzun görüp muayene etmesi dozu ve seansını ayarlaması gerekir.
      Randevu almak veya daha detaylı bilgi almak için, 0539 201 67 99 no lu numaradan bize ulaşabilirsiniz.
      Görüşmek dileğiyle, Sağlıklı günler dileriz.

10. blank
    Didem yavaş
    Eylül 3, 2022 Cevapla

Merhaba. Annem Corona ilaçlarını kullandıktan sonra vücudu alerji oldu ve şuan her ilaç dokunuyor ve vücudunda kaşıntı döküntü boğaz vücut şişmesi oluyor. Tedavi edici olabilir mi ozon tedavisia

• blank

Merhabalar Didem hanım ben doktor hemşiresi Zeynep alerji testi yaptırmanızda fayda var tabikide ozon tedavisi çok etkili bir tedavi yöntemidir,bir çok seye aşırı yoğunlukta etkisi yararı vardır.Ama tabi ki buna doktorumuz karar veriyor hastayı görmesi gerekir.Dilerseniz kliniğimize gelebilirsiniz,doktorumuz sizi muayene eder kan tahlili vs.. istenen tetkikler olabilir bu şekilde ilerlememiz daha sağlıklı olacaktır.0531 782 05 44 numaralı hattımızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

11. blank

Ozon tedavisi sivilce için yardımcı olur mu

• blank

Merhaba Malik bey öncelikle ozon tedavisinin bir çok faydası vardır vücut olanağı için cildede çok iyi gelir parlaklık ferahlık tamamen sivilcenize yönelik bir tedavi olmaz fakat yardımcı olur.Dilerseniz 0531 782 05 44 numaralı hattmızı arayarak daha detaylı bilgi alıp randevu oluşturulabilirsiniz.

Merhabalar,

Randevu almak veya daha detaylı bilgi almak için, 0531 782 05 44 no lu numaradan bize ulaşabilirsiniz.
      Görüşmek dileğiyle, Sağlıklı günler dileriz.

12. blank
    Burcu Poyraz
    Haziran 6, 2023 Cevapla

Merhaba,
    Babamın bacaklarında diz altında strese bağlı kaşıntılar var. Kaşıma sonrasında kanayıp, kabuk bağlıyor.
    Bu yaraların tedavisi içinde polikliniğinizde ozon tedavisi uyguluyor musunuz?

İyi çalışmalar dilerim.