Ozon ile Cilt Bakımı

Yaşlılıkla birlikte cilt sağlıklıklı görüntüsünden kopabilir. Yaş ilerledikçe hücre sayıları azalır, epidermis yapı yorulur, keratin katmanı artar; deformasyonlar ve elastikiyet kayıplar başlar. Solunum enzimlerinin çalışma gücü azaldıkça hücrelerin enerjisi eskisi gibi yetmez. Epidermis hücreler artık kendini yenileyemez, elastik lifleri parçalanır. Tüm bunlar doğal olarak cildin kırışmasına, sarkmasına, sağlıklı, canlı ve parlak görüntüsünün kaybolmasına neden olur.

DOKTORA SOR!

Yaşlanmayı durduramayacağımız için yaşlanmanın getirdiği bu olumsuzlukları gidermek için cildimize ek işlemler yapmak zorunda kalırız. Ozon da bu işlemlerden biridir. Tamamen doğal, insan vücuduna uyumlu ve yan etkisiz olduğu için de diğer yöntemlerden ayrılır.

Ozon Cildinizi Yeniler

Ozon, cildin güzelliğini koruyarak eskisi gibi yenilenmesine yardımcı olur. Ciltteki sorunları örtmez; doğal akışına kavuşturur. Ozon ile cilt bakımı birkaç yöntemle yapılabilir. Özellikle lokal ozon uygulamaları ve majör yöntem (kanla ozonu karıştırma) en çok tercih ettiğimiz metotlar arasındadır. Lokal yöntemde enjeksiyon, maske, yağ ve kremler kullanılır. Majör yöntemde önce bir miktar kan alınır, bu kan özel bir yöntemle ozonla karıştırılır ve damar yoluyla geri gönderilir. Bu sayede dolaşım sistemi çalıştırılır; toksinler atılır, hücreler çalıştırılır, cildin eskisi gibi kendini yenilemesi sağlanır.

Ozonu diğer cilt bakım uygulamalarından ayıran tarafı, işlemin içten ve dıştan yapılmasıdır. Bu sayede cildin oksijenlenmesi, nemlenmesi, korunması, yenilenmesi ve normal haline dönüştürülmesi sağlanır. Böylece kalıcı etki yaratılır. Cilt temizlenir, sıkılaşır, toksinler atılır. Bu nedenle ozon ile kırışıklık tedavisi mucizevi bir yöntem olarak kabul edilmelidir.

Tüm Sorular

1. blank
    Şükran Kırış
    Mart 7, 2022 Cevapla

Herhangi bir alerjik reaksiyon oluşur mu bu işlemden sonra

Doç. Dr. Aydın Arslan
      Temmuz 7, 2022 Cevapla

Merhabalar,

Öncelikle geçmiş olsun.Kliniğimizde şikayetinize uygun, size fayda sağlayacak çeşitli tedaviler bulunmaktadır.Ozon tedavisi de size genel olarak fayda sağlar.Ozon tedavisi önemli bir tedavidir. Kaliteli bir hizmet alındığı taktirde herhangi bir zararı yoktur.Randevu almak veya daha detaylı bilgi almak için, 0539 201 67 99 no lu numaradan bize ulaşabilirsiniz.
      Görüşmek dileğiyle, Sağlıklı günler dileriz.

2. blank

Merhabalar, emzirme döneminde ozon ile cilt bakını yaptırmak güvenli midir? Bebeğe bir etkisi olur mu?

• blank

İpek hanım öncelikle Merhaba ben doktor hemşiresi Zeynep kliniğimizde cilt bakımı uygulaması yapmıyoruz malesef ki ,Ozon tedavisine gelirsek bu tedavi çok faydalı her amaç için yapılan bir tedavi yöntemidir.Herhangi bir ilaç kullanımı olmuyor 50-100 CC arasında kan alıyoruz ozon gazı verip karıştırdıktan sonra size ozonlu bir şekilde geri veriyoruz işlemi özetlicek olursak bu bebeğe herhangi bir zarar vermez.Kan akışını hızlandırır,bağışıklık sistemini güçlendirir,eklem ağrılarına iyi gelir,metabolizmayı hızlandırır.. vb bir çok şey diyebiliriz.Dilerseniz kliniğimize gelerek doktorumuza muayene olabilirsiniz daha sonrasında sağlıklı bir yol izleyebiliriz.0531 782 05 44 numaralı hattmızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

3. blank
    Filiz Karadeniz
    Ağustos 1, 2022 Cevapla

Ozonla yüz cilt bakımı kaç seans olmalıdır.

Dr. Aydın Arslan
      Ağustos 22, 2022 Cevapla

Merhaba tarafınıza dönüş sağlanmıştır.

• blank

Filiz hanım Merhaba ben doktor hemşiresi Zeynep öncelikle ozon tedavisi en az 10 seans öneriyor doktorumuz Aydın Bey tam etkisini görmek ve sonuç alabilmek için daha sağlıklı oluyor.Cilt bakımı uygulamamız mevcut değil kurumumuzda malesef ki 0531 782 05 44 numaralı hattmızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

4. blank

Merhaba. Bu tedavi egzema hastalığınada iyi gelirmi acaba. Yıllardır kurtulamadığım bir hastalık. Kremler işe yaramıyor. Vücut bağışıklık kazanınca tekrar nüksediyor. Bu hastalığa faydası olurmu acaba

• blank

Merhaba Sevda hanım öncelikle çok geçmiş olsun doktor beyin hemşiresi Burak ben. Evet Yapılan araştırmalar, ozon tedavisinin egzama tedavisinde oldukça başarılı sonuçlar verdiğini göstermektedir. Ozon tedavisi, kandaki oksijen düzeyinin artmasını ve vücuttaki dolaşım sorunlarının giderilmesini sağlar ki bu durum, dolaşım rahatsızlığı kaynaklı egzamanın iyileştirilmesine olumlu katkı sağlar. Dilerseniz bize 0531 782 05 44 numaralı hattımızdan ulaşarak daha detaylı bilgi alabilirsiniz sağlıklı günler dilerim.