Ozon ile Bağışıklık Güçlendirme

Vücudumuzdaki doğal savunma mekanizmaları yediğimiz besinler, solduğumuz hava, stres ve zararlı alışkanlıklar gibi faktörler nedeniyle oluşan zararlı oksidanlarla savaş verir ve bu sayede vücut dengesini korumaya çalışır. Savunma mekanizmalarının zayıflaması dokudaki oksijenin azalmasına, hücrelerin bozulmasına ve hastalıkların gelişmesine neden olur. Yani bağışıklık sistemimiz güç kaybeder.

DOKTORA SOR!

Ozon tedavisi, hücrelerin oksijen ihtiyacını karşılayarak ve kan dolaşımını artırarak vücudun bağışıklığını güçlendirir. Hiçbir yan etkisi olmayan bu mucizevi yöntemle hastalıkların direkt tedavisi yapılabilir, ana tedavinin tamamlayıcı unsuru olabilir ve hatta hastalıklardan önce uygulanarak kişinin hastalanmamasını sağlayabilir. Bu özelliği ile hem maddi açıdan hem de hastanın sosyal hayatın kazanımı açısından avantaj sağlar. Kişinin yaşamsal fonksiyonlarında ileride oluşabilecek çok daha ciddi hastalıkları önleyerek ekonomik bir tedavi ortaya çıkarır.

Ozon Tedavisi Bağışıklığı Nasıl Güçlendirir?

• Ozon, vücudun doğal savunma mekanizmasını aktifleştirir, güçlendirir ve hücreleri oksijenlendirir.
  • Kanın oksijen kapasitesini artırır, kan dolaşımını hızlandırır.
  • Bağışıklık sistemini aktive eder.
  • Bakterileri ve virüsleri öldürür.

Hangi Ozon Yöntemi Uygulanmalıdır?

Bağışıklık güçlendirmeye yönelik genellikle majör ozonlama yöntemi uygulanır. Bu yöntemde hastadan alınan bir miktar kan özel kapta ozon gazı ile karıştırılır ve yeniden vücuda gönderilir. Ozonun miktarını belirlemek çok önemlidir. Bu yüzden bu işlemi ozon tedavisi konusunda deneyimli hekimlere yaptırmak gerekir.