Ozon İle Ağrı Tedavisi

Ozon gazı bazı ağrılı durumlarda da kullanılır. Bel ağrısı, boyun ağrısı, diz ağrısı, kalça ağrısı, omuz ağrısı, fibromiyalji, migren, eklem romatizmaları, mide ülseri ve kanserden kaynaklanan ağrılar ozon terapi ile giderilebildiği gibi yaşlılıktan kaynaklanan ve şeker hastalığının yarattığı ağrılarda da oldukça fayda gösterir.

Uygulanan tedavi yöntemi ağrının olduğu bölgeye göre farklılık gösterir. Örneğin bel ve boyun fıtıklarından kaynaklanan ağrılar enjeksiyon yöntemiyle tedavi edilir. Ameliyathane ortamında diskin içerisine ya da çevresine ozon enjekte edilerek tedavi sağlanır. Ameliyathane ortamında yapılması neşter ve narkoz kullanılacağı anlamına gelmez.

Özellikle yaşlılarda görülen diz, kalça ve omuz eklemindeki sertlik, şişlik ve ağrılar ozon tedavisi ile son bulabilir. Bu şikayetler kireçlenmeden dolayı meydana gelir. Tedavide ozon gazı eklem içine verilir.

DOKTORA SOR!

Fibromiyalji Hastalığında Tedavi

Fibromiyalji hastalığında ozon tedavisinin yeri önemlidir. Doku romatizması denilen fibromiyalji hastalığında kan ile ozonun karıştırıldığı majör yöntem uygulanır. Eklem romatizmasına bağlı küçük eklemlerin ağrıları da ozon terapi ile giderilebilir.

Majör ozon tedavisinin uygulandığı bir diğer ağrılı hastalık şeker hastalığıdır. Şeker hastalığının yarattığı yaralar torbalama yöntemiyle tedavi edilirken yanma, batma ve elektrik çarpması şeklindeki nöropatik ağrılarda majör yöntem kullanılır. Diyabete bağlı oluşan yaralara kızarıklık ve morarma da eşlik eder. Dolaşım bozukluğu sebebiyle oluşan yaralar ozon terapisi ile iyileşebilir. Ozon, yara bölgesindeki oksijen miktarını artırır, doku ve hücreleri yeniler. Bu sayede dolaşım bozukluğu düzenlenerek bağışıklık sistemi güçlenir ve onarım yapılır.

Ağrılar sadece hastalıklardan kaynaklanmaz. Stres, yoğun çalışma temposu ya da yaşlılık da vücutta ağrıya, fiziksel ve zihinsel yorgunluğa yol açabilir. Ozon terapi ile ağrılar giderildiği gibi yaşam kalitesi de artırılır, enerji verilir, depresyon önlenir, uyku düzeni sağlanır.

Tüm Sorular

1. blank
    Levent Mutluer
    Mayıs 26, 2021 Cevapla

Neropatik ayak ağrılarim iyi gelir mi ozon tedavisi

• blank

Levent bey Merhaba ben doktor hemşiresi Zeynep ozon tedavisinin bir çok şeye faydası vardır öncelikle eklem ağrılarına da iyi gelir ağrıyı tamamen kesecek düşünceniz olmasın ama yarı yarıya indirir değişkenlik gösterebilir kişiden kişiye farklılık gösterebilir tedaviler bunun için sizede iyi gelecektir.Dilerseniz kliniğimize gelin soktorumuz sizi muayene etsin ve daha detaylı bir yol izleyebiliriz.0531 782 05 44 numaralı hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

2. blank
    Jale kurt
    Temmuz 31, 2021 Cevapla

Ozon tedavisi terlemeye iyi gelirmi

• blank

Jale hanım Merhaba ben doktor hemşiresi Zeynep ozon tedavisi bir çok hastalığa bir çok ters gelişen şeylere karşı çok etkili bir yöntemdir.Ozon tedavisinde size özel cam şişelerde steril bir şekilde 50 – 100 CC kanınızı aldıktan sonra ozon gazı dediğimiz O2 VE O3 gazını veriyoruz ve ozonlu bir şekilde tekrardan size geri veriyoruz.Bağışıklık sistemini güçlendirir,deprosyon riskini azaltır,eklem ağrılarını azaltır,metebolizmayı hızlandırır ,kan akışını hızlandırır,kan pıhtılaşmasını önler,cilt parlaklılığı sağlar vb.. bir çok şeye ozon tedavisi çok iyi gelir.Majör ozon ,minör ozon olarak ayrılabilir koldan aşı olarak yapılabilir.Kalçadan vb dilerseniz kliniğimize gelin doktorumuz sizi muayene etsin ve ona göre sağlıklı bir yol izlemiş oluruz.0531 782 05 44 numaralı hattmızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

3. blank

Eklem diz ozon tedavisi uygulandığında sonrasında agri şişlik olurmu ve faydasını ne zaman görülür kac seansta biter