Online Randevu Al

Doktorum Online Uygulaması Nedir?

Ülkemizi etkisi altına alan Koronavirüs pandemisi süresince bu şekilde yapılacak online görüşme kendinizi olası risklerden korumanıza da yardımcı olacaktır.

Evinizden çıkmadan doktorunuza ulaşabilir, hastalığınız ve tedavi süreci ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden gelme konusunda uygun olmayabilir veya evinizde doktorunuzla gelmeden ön bilgilendirme alabilmenizi sağlayan bir sağlık hizmeti uygulamasıdır.

Akıllı telefon veya bilgisayarınızla nerede olursanız olun kolayca gelmeden gerekli bilgiyi alabilir, merak ettiğiniz tüm sorulara Dr. Aydın Arslan ile yapacağınız online muayene ile cevap bulabilirsiniz. Bu noktadan sonra tedavi için planlama yapmanız daha da kolay olacaktır.

Online Doktorum Hizmetini Nasıl Alabilirsiniz?

Başvuru

Online Doktor sayfamızdaki form veya sosyal medya üzerinden iletişim kurup online doktor muayenesi talep etmeniz, görüşme randevusu almak için ilk adımınızdır.

Randevu

Yapmış olduğunuz başvurunun ardından, sağlık personellerimiz size en uygun tarih ve saatte randevunuzu oluşturacaktır. Görüşmeden 10dk önce sakin bir yerde online görüşme için gelecek çağrıyı beklemelisiniz.

Ödeme ve Onam

Randevu planlamanızın ardından Sağlık personelimizin yönlendirmesi ile güvenli ödeme alt yapısı kullanılarak Kredi Kartı ile ödeme ve Mesafeli Satış Hizmet Sözleşmemiz ve Ön Bilgilendirme ve Onam Formumuzu onaylayarak işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Online Görüşme Süreçleriniz?

1- Online doktor görüşmeniz öncesinde randevu alırken paylaştığınız ve/veya sistemlerimizde bulunan cep telefonu numaranızdan Hasta Danışmanlarımız sizi arayarak bilgilerinizi teyit eder ve kayıt işlemlerinizi tamamlar. Bu sırada online doktorunuza iletmek istediğiniz raporlarınızı da paylaşabilirsiniz.

2- Randevu saatinizden 10 dk öncesinde geçmiş tahlil sonuçlarınız ile birlikte uygun bir yerde online doktor görüşmesi için hazır bulunmanızı rica ederiz.

3- Randevu saatinizde telefonunuzdaki WhatsApp veya Facebook Messenger uygulamaları üzerinden sizi arayarak görüntülü görüşme hizmetini başlatacağız.

Online Randevu Al